Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 14:20:47 MET DST


> Nie bądź śmieszny. Mnie jako klienta nie obchodzi kondycja finansowa
sklepu
> ani gdzie to się serwisuje.

A mnie obchodzi bo pracuje w serwisie:)

A co do przypadkow walki z serwisem to mialem ich wiele (jeszcze jako
klient). Zostaly zlamane wszystkie prawa jakie tylko obowiazywaly i ty
mogles tylko nadmuchac sprzedawcy ... Wszystko zalezy od tego gdzie kupujesz
i jezeli nie obchodzi cie kondycja finansowa sklepu oznacza to, ze godzisz
sie na to zeby czekac w nieskonczonosc na sprzet z serwisu.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:29:49 MET DST