Re: R9100 SAPPHIRE

Autor: RKubiak (rafal_kubiakNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 21:27:50 MET DST

elroid_at_poczta.onet.pl wrote:

> I jeszcze jedna sprawa: Czy Radeony 9100 są sprzedawane z szyna pamięci 64-
> bit, czy wszystkie mają szynę pamięci 128-bit? Jak to sprawdzic patrząc na
> karte np. w sklepie? (Mam podejrzenia czy te kostki EntroTech -czy jakoś tam -
> nie są przypadkiem jakimis tanimi, kiepskimi pamieciami o 64-bitowej szynie?
> Cena tej karty wynosi 350zł - moze wam to coś podpowie.(czy nie dziwnie za
> tania)

mam taka karte, ale z koscmi samsunga. Pierwsza, ktora dostalem byly z
jakimis dziwnymi kosciami i to byly 64bitowe, oddalem. Dostalem z koscmi
samsunga, ale wyjsie vga bylo kiepsko ekranowane (falowanie na
monitorze). Jakims fuksem udalo mi sie wymienic i teraz nie mam
falowania (jak kazdy radeon takie delikatne). jesli na karcie nie ma
samsungow i dodatkowa sa tylko 4 kosci, to masz jak w banku 64bity.
pozdr
Ralf