R9100 SAPPHIRE

Autor: elroid_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 20 Jun 2003 - 19:34:36 MET DST

cze
Mam zamiar zakupić nowego Radeona 9100 firmy Sapphire z 64 MB DDR na pokładzie.
Zaszedłem do sklepu i tam sprzedawca pokazuje mi egzemplarz takiego radka. Czy
Sapphire ma jakiś znak po którym mozna odróżnić jego karte od karty innego
producenta? I jeszcze jedno zwróciło moja uwage - na tej karcie w sklepie
pamięci były firmy EntroTech (czy jakos tak), a ja zawsze myslałem że sapphire
robi karty z pamieciami Samsunga. Właśnie dlatego mam wątpliwości czy to jest
Sapphire.
I jeszcze jedna sprawa: Czy Radeony 9100 są sprzedawane z szyna pamięci 64-
bit, czy wszystkie mają szynę pamięci 128-bit? Jak to sprawdzic patrząc na
karte np. w sklepie? (Mam podejrzenia czy te kostki EntroTech -czy jakoś tam -
nie są przypadkiem jakimis tanimi, kiepskimi pamieciami o 64-bitowej szynie?
Cena tej karty wynosi 350zł - moze wam to coś podpowie.(czy nie dziwnie za
tania)

Prosze o szybka pomoc.

Jan Szupiluk