Znikający głos w tunerze AVER media pod winxp

Autor: tomekn (tomekn_at_...no..spam..poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 10:04:30 MET DST

Najpierw konfiguracja:
asusa7vkt133a-raid
athlon1800+ palomino
chieftec 360 dual fan
aver media TV phone w/vcr
Od tygodnia mam winxp , wcześniej miałem winme i nie było tego problemu .
Gdy włączę np.: przeglądarkę lub np. outlook to wyłącza się dźwięk w tunerze
TV (obojetnie radio czy TV) wystarczy ze kliknę na panelu sterowania tunera
w przycisk wyłączający głos i głos wraca jak by nigdy nic. Trochę to
denerwujące bo potrafi się tak zdążyć nawet kilka razy w ciągu 5 minut. To
samo znacznie wcześniej zaobserwował mój kolega na podobnej płycie asusa -
a7v również pod winxp ale różnica polega na tym że ma on nowszą wersje
avermedia 303 .
Ktoś zna może sposób aby ten problem usunąć ?
pozdr
tomekn