Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 09:58:59 MET DST

> Niestety ale sie mylisz - terminy wymiany obowiazujace w ukladzie
> klient -sklep maja sie nijak do terminow sklep -hurtownia (rekord o ktorym
> slyszalem to byla wymiana nagrywarki - hurtownia trzymala ja pol roku).
> Dlatego tez klient czesto dostaje nowy sprzet a sklep czeka i czeka ...
> kasa zamrozona ... ceny sprzetu w miedzyczasie spadaja .. same straty.

Czysta prawda:) Sam widze u siebie w firmie co sie dzieje ze sprzetem
wysylanym do hurtowni. Jak tylko firma ma gorszy okres (i nie ma czasami
kasy zeby kupic klientowi nowa czesc) to klienci mala co nas nie zjadaja bo
przychodza i mowia: przeciez macie termin 14dni ... i niektorym nie da sie
wytlumaczyc, ze my przeciez tego nie naprawiamy tylko hurtownia ma sie tym
zajac ...