Re: [pyt][DOS][DZWIEK] Sterowniki pod DOS'a do dźwięku

Autor: Marcin Wielocha (marcin.wielocha_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 19:14:27 MET DST

Jeżeli masz Windowsa 2000/XP to zainstaluj sobie emulator SB. Ten program
nazywa się VDMSound 2.0.4 i chodzi bardzo dobrze. Wraz z wtyczką ułatwiającą
obsługę zajmuje około 1mb.
Jeżeli chcesz na priva to mogę Ci go przesłać.
Jeżeli chcesz grać w TT Delux to z tego co wiem nie odpali się w Windowsach.
Jakaś kaszana z dostępem do portów COM przy starcie, jeżeli jest to normalna
wersja to będzie działać.

--
Pozdrawiam,
Marcin Wielocha