[pyt][DOS][DZWIEK] Sterowniki pod DOS'a do dźwięku

Autor: Michał Marcinowicz (Mick_M_at_poczta.fm.nie.dla.spamu)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 18:41:11 MET DST

Witam !

    Mam mały problem. Posiadam płytę główną MSI ... ze zintegrowana kartą
dźwiękową AC '97 i wszystko mi grało dopóki nie wymyśliłem sobie sięgnąć po
starą dosową gierkę Transport Tycoon. Okazało się, że na dołączonej płytce
nie ma sterowników do dźwięku pod DOS'a. Czy jest jakaś możliwość, jakieś
ster-y uniwersalne pod DOS'a, czy coś innego co pomogło by mi uprzyjemnić
grę słuchając także dźwięków ?

    Kiedyś chyba już szukałem na stronie MSI takich sterowników, ale nie
znalazłem...

Dzięki za pomoc !
Mick M.