Athon XP - kilka pytań

Autor: uczen (matiz_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 22:26:28 MET DST

1). Oznaczenia - jak to w końcu jest. Jeżeli mam Athlona XP 2000+ to pracuje
on z taką samą szybkością czy jest tak samo wydajny jak Pentium 4 2000Mhz.
2). Przy jakiej temperaturze Athlon może się spalić (czy prześciga w tym
Pentiuma)
3). Od czego jest skrót XP w nazwie Athlon XP i czym różni się Athlon XP od
zwykłego Athlona?
4). Jak to coś podkręcić? W BIOS-ie (mam płytę MSI KT4V) w części CPU FSB
Clock ustawiłem większą częstotliwość, ale komputer mi się zawiesza mimo
małego wzrostu FSB. Ewentualnie czy ktoś może mi zeskanować temat Jak
podkręcić Athlon XP z najnowszego Komputer Świat ekspert i wysłać mi na
kmmatiz_at_wp.pl (przecież nie będę tego kupować dla jednego tematu)
5). Dlaczego przy Athlonach podaje się (w cennikach) max tylko 333 FSB, a
przy Pentiumach 4 nawet 533