Jak zainstalować ATi DVD Player bez firmowej płytki?

Autor: Pipi (pipi741_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 21:57:32 MET DST

Witam !

Nie wiem czy piszę na odpowiednią grupę - jeśli nie to sorki ;-)

Mam następujący problem:
Wpadła mi w łapki zabytkowa karta Ati Rage Pro Turbo, ale nie mam do niej
płytki ze sterownikami i softem. Zassałem sobie z netu "ATI DVD Player" i
podczas instalacji program koniecznie chce, aby w napędzie CD znajdowała się
orginalna płytka. Bez niej instalacja nie chce iść dalej.
Może ktoś się z tym jakoś uporał - jakiś trick?

Thanks
Pipi

PS. System win2k i ATI DVD Player v. 5.0 ( na v. 7.6 to samo)