Re: Codegen 300W morderca!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 23:03:56 MET DST

Użytkownik "Maksymilian Muller" napisał:

> Niom w drogich zasilaczach chodz nie ma ups-a to
> sa pewne zabezpieczenia.

Zabezpieczenia w zasilaczach to inna bajka :)
Kolega "sg" podsunął pomysł UPS'a za zasilaczem. Wtedy można by takiego
Codegena bezpieczniej katować. Chyba, że UPS też pochodziłby od tego samego
chińczyka ;)

> Polecam kupic od razu zasilacz z cala buda.

No właśnie ciągle się jeszcze zastanawiam. Mnie, ze względu na wymagania
przestrzenne i designowe, interesowałby tylko i wyłącznie jeden model:
Chieftec DA-01-SLD (http://www.chieftec.pl/). Strasznie drogi jest niestety
(ok. 550 zł) i zastanawiam się, czy lepiej do pudła nie wsadzić tylko
zasilacza. Z drugiej strony - w starym pudle już miejsca zaczyna brakować.

> Bo zapewnie tez obudowe masz tej wspanialej
> firmy a to bedzie dla ciebie jak przesiadka
> do merca :)

To chyba jeszcze mało powiedziane...

Pozdrawiam,
Sniper