Re: Athlon 1700+ czy Celeron 2000?

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 15:38:28 MET DST

Dnia 16 Jun 2003 19:47:55 GMT Paweł Paroń w wiadomości
<slrnbes7na.fbk.pawelp_at_154-moo-7.acn.waw.pl> napisał/a:

>Wkurzyłem się, bo miał być "cichy", i podłączyłem wiatraki przez diody
>świecące, pewnie straciłem gwarancję, ale zyskałem prawdziwą ciszę. Ale
>takie eksperymenty to można robić w swoim komputerze.

Hmmm... no to ładnie muszą te diody świecić ;) LEDy mają maksymalny
prąd ciągły rzędu 20...50 mA więc pewnie szybciutko się spalą w
szeregowym połączeniu z wiatrakiem który ciągie pewnie ze 100 mA. No
chyba że tak tymi diodami zbiłeś napięcie że faktycznie tam płynie <50
mA. W każdym bądź razie ja tam polecam diodę Zenera na odpowiednie
napięcie i moc, to znacznie pewniejsze i skuteczniejsze rozwiazanie

pozdro

--
KRiZBi