Re: Win98 na Athlonie 2000+ z GF4?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:48:02 MET DST

"McSwirus" <mcswirus_at_interia.pl> wrote in

> Może NTG ale walę śmiało. Chciałem zainstalować XP i 98 na kompie z
> Athlonem 2000+, dyskiem MAXTOR 120 GB (8MB cache) i grafiką GF4 MX
> 440. Po instalacji XP i zachowaniu MBR przystąpiłem do instalacji 98,
> start z FDD bootowalnej, potem z linii poleceń setup.exe z CDka z
> windowsem 98, zawsze to działało i kupa moich znajomych ma tak
> poinstalowane na kompach.

Po pierwsze to NTG. A po drugie to robi się dokładnie odwrotnie. Najpierw
instaluje się W98 a potem XP. Jeśli XP będzie instalowany jako drugi system
to będziesz sobie mógł bez problemu zrobic bootowanie z wyborem systemu. A
tak jak Ty to zrobiłeś to jest jakieś bezsensowne utrudnianie sobie
życia...

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,