Win98 na Athlonie 2000+ z GF4?

Autor: McSwirus (mcswirus_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 13:59:45 MET DST

Witam grupowiczów!

Może NTG ale walę śmiało. Chciałem zainstalować XP i 98 na kompie z Athlonem
2000+, dyskiem MAXTOR 120 GB (8MB cache) i grafiką GF4 MX 440. Po instalacji
XP i zachowaniu MBR przystąpiłem do instalacji 98, start z FDD bootowalnej,
potem z linii poleceń setup.exe z CDka z windowsem 98, zawsze to działało i
kupa moich znajomych ma tak poinstalowane na kompach. A tu klapa. Pojawia
się czarny ekran i nic więcej, instalator zamiera.

Pytania:
1. Czy 98 nie lubi GF4 lub Athlona 2000+?
2. Czy po zainstalowaniu XP jak odpalę instalkę 98 z CD bootowalnej i
nakryje, że nie taka partycja i chce wywalać pliki systemowe to wykrzaczy
XP?

Proszę o opinie na ten temat.

McSwirus