Re: Bezpieczny cooler na Athlona XP 1800

Autor: Castrol (jacek_01_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:32:32 MET DST

Użytkownik "Hawix" <hawix_at_op.pl> napisał w wiadomości
> To drugi raz jak przegrzał mi się procesor.
> Dodam ze nie podkrecam procesora, pracuje z czestotlwioscia nawet nizsza
niz

Po pierwsze jesli procek dziala non stop z taka tempreratura to nie ma szans
aby sie cos przegrzewalo, to samo tyczy sie rdzenia!!
Rdzen sie sam nie ukruszy!!!

Moze u ciebie cos nie tka z plyta jest, powtsaje jakies zwarcie co powoduje
przegrzanie sie procesora, bo od normalnej pracy procek nie ma prawa sie
przegrzac

Jacek