Bezpieczny cooler na Athlona XP 1800

Autor: Hawix (hawix_at_op.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 12:32:17 MET DST

To drugi raz jak przegrzał mi się procesor.
Dodam ze nie podkrecam procesora, pracuje z czestotlwioscia nawet nizsza niz
nominalna.
Nie zauwazylem takze, aby miernik temperatury pokazywal wiecej niz 45oC
podczas maksymalnego dlugotrwalego obciazenia (kodowanie filmow DV do MPEG,
ktore trwa ciagle przez kilka dni bez przerwy).
A jednak.
Mam jeden z podstawowych dosc duzy radiator, a procesor delikatniue
smarowalem srebrna pasta, po ówczesnym dokłądnym odtłuszczeniu powierzchni
radiatora i jądra procesora.
Przegrzanie zawsze objawia się zaciemnionym stickerem oraz ukruszona
krawedzia procesora.

Co mozecie polecic, aby uniknac podobnych problemow w przyszlosci?

--
Pozdrawiam
Hawix