Re: Deskjet 930C help!

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 11:19:33 MET DST

Wicleben Wojciech <wicekrtv_at_poczta.onet.pl> w swym wywodzie stwierdza:

> a sprawdz czy ta tasma wieloprzewodowa laczaca wozek z tuszami i uklad
> elektroniki sie nie wysunela ze zlacza albo cos podobnego!? moze to
> to!? wojtek

To takze nie to, niestety... Mam juz nowe wklady (chamsko, ale legalnie
pozyczone z pewnej instytucji) ;) i okazalo sie ze one dzialaja wiec wniosek
prosty - padly oba wklady z tuszem... prawie nowe! No i jestem ponad 200
zeta do tylu!!! ;( Thx wszystkim za pomoc.
Pozdr, johnnie_w