Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 00:03:35 MET DST

"Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> wrote:

> Nie jest Pan sam tutaj.

Ale netykieta i tematyka grupy jest po mojej stronie nie mowiac juz o
regulaminie allegro...

Zabawne... jak ludziom gul zaczyna skakac to przechodza na "Pan" zanim
zaczna obrazac :) Od kiedy to w wychwalanym przez Ciebie usnecie zwraca
sie per Pan? :)

> Kogos moze obchodzi.

pl.ogloszenia.*

> To nie bylo ogloszenie, ja dyskutowalem na ten temat.

Ale na koncu odsylasz po szczegoly na allegro. Zaprzeczysz temu? Nie
napisal bys tego, nie bylo by tematu, a tak to jest. Potrzebne Ci to
bylo... tak bo masz reklame... Proste prawda? :)

> Pozostaniemy przy odmiennych zdaniach. Nie jestem tak pedantyczny
> jesli chodzi o postowanie. Dopuszam tego typu informacje.

Dopuszczasz reklame/spam na grupach dyskusyjnych?

> Zreszta kiedys pamietam ochrzanilem kogos za reklame aukcji
> zasilacza na pl.comp.pecet. Czesc ludzi jednak bronilo spamera, ze
> jednak post zgodny z tematyka grupy, a zasilacz enermax to
> rzadkosc.

Nie bardzo wiem czy mam sie moze wzruszyc?

Sa tez proste zasady... bialo na prawie czarnym www.ntg.w.pl

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"