Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 22:51:01 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> A co to nas obchodzi? Od tego sa grupy do komercyjnych ogloszen.

Nie jest Pan sam tutaj. Kogos moze obchodzi. To nie bylo ogloszenie, ja
dyskutowalem na ten temat.

Pozostaniemy przy odmiennych zdaniach. Nie jestem tak pedantyczny jesli
chodzi o postowanie. Dopuszam tego typu informacje.
Zreszta kiedys pamietam ochrzanilem kogos za reklame aukcji zasilacza na
pl.comp.pecet. Czesc ludzi jednak bronilo spamera, ze jednak post zgodny z
tematyka grupy, a zasilacz enermax to rzadkosc.

Sa rozne zdania, nie ma monopolu na racje. Swiat nie jest czarno-bialy,
pojecia sa raczej rozmyte.

Wojtek