Re: Abit NF7-S v 2.0, Athlon XP barton 2500+ niestabilna praca

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 23:34:11 MET DST

Problem rozwiazany.
Wymieniłem HyperXy na zwykłe tańsze Kingstony Value CLK 2.5 PC 2700 i chodzą
prawidłowo. Jeszcze sie pieknie kręcą i akceptują niskie ustawienia. System
działa jak burza :)
Jeszcze mi częśc kasy oddali za pamięci...
BTW: producent Kingston odpowiedział mi mailem, ze HyperXy nie działają na
mojej płycie i kilku innych nowych płytach. Konkretnych modeli nie podali...
:)
Na stronie Kinkstona można sprawdzic jakie rodzaje RAMU polecają do
konkretnego modelu płyty głównej i istotnie nie ma do mojej płyty polecanych
HyperX.

EnD of Topic :)

--
pozdrawiam