[WinXP > Panel Sterowania] pomoc

Autor: [Procek] (procesorabc_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 23:30:37 MET DST

Bardzo prosiłbym o pomoc:
Mam PC z WinXP Pro, ładnie konfigurowanny, ale - z panelu Sterowania
'zniknęły' mi niektóre ikony (czyli nie mogę uruchamić niektórych programów
konfiguracyjnych). Próbowałem Xteq Q-Setup, ale bez rezultatu, nic też
wcześniej nie kasowałem.
Czy jest plik konfiguracyjny, który ustawia, co się ma pojawić w Panelu
Sterowania?
Jaki jest plik uruchamiający konfigurację System?
Byłby wdzięczny za pomoc w reanimacji Panelu...
Dzięki, Jarek