zasilacz od drukarki?????

Autor: AS (spectrometr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 19:50:08 MET DST

Czy w wyniku podłączenia zasilacza od drukarki do listwy, którą uruchamiam
gdy chcę odpalić kompa może on wysiąść. Drukarka nie daje znaku życia a
zasilacz jest ciepły. Nawet dioda w drukarce nie świeci się. Może zasilacz
padł od tego właczania listwy. Bardzo proszę o jakieś sugestie. Drukarka to
Hewlett Packard DJ 3325c. Jest na gwarancji. Może czas już do serwisu a może
to jakiś niuans, ktory przeoczyłem podczas użytkowania.

Pozdrawiam