Re: ALE walek..napelnianie tuszy :?

Autor: Michał (mmichalnospam_at_tlen.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 19:30:27 MET DST

> Kupilem sobie napelniacze do mojej drukarki HP 930C robilem to pierwszy
raz
> na tej drukarce. Przy dopelnianiu kolorowego normalnie nienormalnie kadriz
> opisany byl inaczej niz bylo w rzeczywistosci! zolty,niebieski,czerowny a
> okazalo sie ze mialo byc niebieski,zolty czerwony...po prostu zle opisany
> kadridz...kurde pech:/ pytanie co ja moge teraz z tym fajntem zrobic! Moge
> to jakos odessac i nalac teraz w dpowiednie dziurki..?? czy raczej sie to
> juz nie nadaje do niczego...nowy kosztuje 150zl to wiecie to jest dla mnie
> [...]

Rzeczywiœcie na cadridge HP 930C jest to Ÿle opisane (ja mam tak w mojej).
Trzeba przy napełnianiu patrzyć na instrukcję z napełniacza.

Odessaj tusz (tylko bardzo delikatnie bo możesz œcianki oddzielajšce komory
z różnymi kolorami uszkodzić) a potem daj czyszczenie głowic (w narzędziach
od sterowników). Czyszczenie głowic polega na "pluciu" drukarki do œrodka
drukarki (leci wtedy dużo tuszu), jest to wykonywane także przed każdym
drukowaniem.
Potem, jak już drukarka zacznie Ÿle drukować (tzn. widać będzie że jest
bardzo mało tuszu) to narysuj w jakiœ programie graficznym szary prostokšt i
zacznij go drukować kilkanaœcie razy (może być na tej samej kartce). Po
takiej operacji właœciwie nie ma szans, żeby nie przywrócić go do stanu
pierwotnego...

Pozdrawiam