Re: na co wymienić?

Autor: Offca (offcaNO_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 14:58:29 MET DST

> A to niestety prawda :((((
Sam mialem ta plyte ;)

> Ja sie niezle nacialem. Mialem XP 1800+ i spylilem po niezlej cenie i
> zakupilem antka 2000+ AIHUB na allegro
> (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=13817421). Mialem nadzieje na
> podkrecenie, a wyniki sa takie, ze na agresywnych timingach (np. CL2 na
> pamieciach CL2.5 i wlaczone "Top Performance" w biosie) FSB powyzej 148
MHz
> nie wejde, bo zwiecha, a jezeli maxymalnie zwieksze wszystkie latencje, to
> 155Mhz wyciagam - kazdy dodatkowy mehaherc powoduje reset komputera (zaraz

Po wejsciu do biosu wcisnij CTRL+F1 a pojawia Ci sie dodatkowe opcje
ustawienia timingow pamieci... poprobuj z nimi... (u mnie kostka Elixira i
Hynixa PC2100 CL2.5 poszly przy 172MHz nawet mi sie testy udalo
przeprowadzic ale po restarcie system juz nie chcial sie podniesc...
wystapily bledy odczytu, niestety dysk nie wytrzymal (brak dzielnika 1/5) i
konieczny byl reinstal)

> po wyjsciu z biosa) i powrot do ustawien nominalnych. Nawet mnoznika nie
> moge zwiekszyc na tej plycie :(((

DualBios jednak dziala ;) a mnoznik mozesz zwiekszyc do 12,5 na plycie
dip-switchami...

> Jest jakakolwiek szansa ze to wina zasilacza (stnadartowy 300W) albo
pamieci
> (2 kosci PC2100 CL2.5 - jedna samsung a druga jakas Nanya)?

Jesli nie jest to cos pokroju L&C Megabajt i zaleznie od tego czy nie za
duzo podzespolow ma do zasilenia to powinien wystarczyc... Nie moge z cala
pewnoscia powiedziec bo u mnie dziala zasilacz polecany na grupie juz
zamknietymi oczami czyli "Szeftec" 360W ;)

pzdr
Offca