Re: na co wymienić?

Autor: Lukasz Drozd (drozd_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 11:49:47 MET DST

Użytkownik "Offca" <offcaNO_SPAM_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Przyrostu wydajnosci nie bedzie praktycznie zadnego lub niezauwazalny...
> jesli natomiast masz zamiar podkrecac procka to jaknajbardziej mozesz
plyte
> wymienic bo ona (chyba jako jedyna na KT333 - Gigabyte sie nie popisal)
nie
> ma dzielnika 1/5 i oficjalnie obsluguje tylko FSB 266MHz...

A to niestety prawda :((((
Ja sie niezle nacialem. Mialem XP 1800+ i spylilem po niezlej cenie i
zakupilem antka 2000+ AIHUB na allegro
(http://www.allegro.pl/show_item.php?item=13817421). Mialem nadzieje na
podkrecenie, a wyniki sa takie, ze na agresywnych timingach (np. CL2 na
pamieciach CL2.5 i wlaczone "Top Performance" w biosie) FSB powyzej 148 MHz
nie wejde, bo zwiecha, a jezeli maxymalnie zwieksze wszystkie latencje, to
155Mhz wyciagam - kazdy dodatkowy mehaherc powoduje reset komputera (zaraz
po wyjsciu z biosa) i powrot do ustawien nominalnych. Nawet mnoznika nie
moge zwiekszyc na tej plycie :(((
Jest jakakolwiek szansa ze to wina zasilacza (stnadartowy 300W) albo pamieci
(2 kosci PC2100 CL2.5 - jedna samsung a druga jakas Nanya)?

Pzdr,
Lukasz Drozd
drozd(malpa)pro.onet.pl