Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 14:25:22 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Nie no oczywiscie wcale nie chcesz, zeby ktos kupil Twoje radiatory...

Jest tez druga strona, ze ktos moze chciec je kupic i komus moga sie bardzo
przydac.
A gdzie indziej ich nie kupi, chyba ze ktos wpadl na podobny pomysl, ale o
tym nic nie wiem.
Dzieki czytaniu grupy ktos dowie sie i rozwiaze problem, ktory ma. Od tego
wedlug mnie jest usenet i nie mam wyrzutow ze dalem swojego posta.
To nie byl spam, dziele sie swoja wiedza i swoim pomyslem.
Jak ktos chce moze samemu wykonac takie radiatory, sluze doswiadczeniem.

> Co ma piernik do wiatraka?

Wlasnie ma :) To moj pomysl, nigdzie nie mozna kupic takich radiatorow. Nie
konkuruje poprzez reklame, bo nie sadze by byli jacys producenci takich
radiatorow.
Daje rzetelna informacje, tak jak zawsze staram sie robic postujac na
pl.comp.pecet.

> I chwala Ci za to. Ale dlaczego to sprzedajesz a nie udstepniasz
> dokumenctacje za darmo?

Jak to nie? Przeciez dalem bardziej wyczerpujacy opis na grupe niz na
Allegro. To radiatory, a nie zaden skomplikowany elektroniczny uklad.

> Ja jestem zainteresowany ale nie stac mnie na Twoje radiatory. sam
> sobie hcetnie zrobie ale Ty odsylasz na allegro a nie opisujesz metode
> wykonania :/

Wykonanie radiatorow przeciez polega na wykorzystaniu gotowych radiatorow,
uciecie ich na odpowiedni wymiar (podalem), pomalowaniu na czarno i wycieciu
po 3 dziur do mocowania do dysku. To chyba oczywiste.
Jesli chcesz sam je zrobic to oczywiscie odpowiem na wszystkie Twoje
pytania. Obawiam sie ze koszt takich duzych dwoch radiatorow aluminiowych
wyjdzie drozej niz u mnie... Mam dostep do tanszych i tanio je anoduje na
czarno, przycinam i rozwiercam.
Dlatego w tym przypadku nie stosuje sie to co mowisz. Instrukcja zrobienia
jest mniej cenna niz informacja ze mozna je tanio kupic.

> A to juz Twoj problem.
Moj, ale postaram sie cos takiego zrobic.

> Szkoda, ze tak ciezko pomyslec...

Akurat dla mnie nie jest to ciezkie zajecie i lubie czasami cos fajnego
wymyslec i podzielic sie efektem swojej pracy z innymi.

--
Wojtek