Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 13:48:41 MET DST

"Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> wrote:

> Nie bardzo mozna to uzac za spam, nawet nie za reklame.

Nie no oczywiscie wcale nie chcesz, zeby ktos kupil Twoje radiatory...

> To nie jogurty ktorych jest 1000 rodzajow,

Co ma piernik do wiatraka?

> wymyslilem cos co moze kogos z tej grupy zainteresowac.

I chwala Ci za to. Ale dlaczego to sprzedajesz a nie udstepniasz
dokumenctacje za darmo?

> Jesli ktos chce sie podzielic swoimi pomyslami na wyciszenie kompa
> to ja z CHECIA to zobacze na pl.comp.pecet.

Np Bartlomiej Kuzniewski zrobil strone z opisem przerobki zasilacza
Huntkey by byl cichszy. Nie sciemnial nic o allegro i ze tam mozna
zlesc szczegoly tylko zrobil jasna i przejrzysta strone.

http://terror.org.pl/~sibi/huntkey/hunkey.htm

Artykul znalazl sie tez w FAQ grupy.

To najbardziej obiektowy przyklad. Nie chwlac sie ale tez opisywalem
moja metode wyciszenia dysku 5400 oraz przerobke chlodzenia w R8500.
Czy pisalem, ze szczgoly mozna znalesc na allegro? Radek Sokol ma na
swojej stronie opisy ukladow do automatyczniej regulacji obrotow
wiatraka. Czy reklamuje ich sprzedaz na allegro?

> Mysle ze takie posty sa jak najbardziej w temacie grupy.

Oczywisce. Jesli tylko na koncu nie bedzie tekstu:
"Jesli ktos jest zainteresowany moim pomyslem to odsylam na Allegro :)"

Ja jestem zainteresowany ale nie stac mnie na Twoje radiatory. sam
sobie hcetnie zrobie ale Ty odsylasz na allegro a nie opisujesz metode
wykonania :/

> Stronke moze tez zrobie, ale to zajmie duzo czasu i nie wiem kiedy
> bede mial na to czas.

A to juz Twoj problem.

> Krytykowac zawsze najlatwiej...

Szkoda, ze tak ciezko pomyslec...