Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 12:35:10 MET DST

"Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> wrote:

> Tak. Mysle ze duzo osob moze zaciekawic ten pomysl, a usenet
> przeciez sluzy do wymiany takich informacji. Gdyby ktos inny to
> wymyslil, ja z checia bym o tym tu poczytal. Mam nadzieje jednak
> widzisz roznice miedzy nachalnymi reklamami i spamami a moim
> postem?

Bylo by jak napisales jak bys zrobil strone z opisem oraz zdjeciami
wykonania takich radiatorow. A Ty poprostu reklamujesz swoj produkt,
ktory sprzedajesz na allegro tak, ze chyba tylko idiota by nie znalazl.
Spam to spam tylko troche bardziej inteligentny.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"