Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 11:44:41 MET DST

Użytkownik "Wojtas" napisał:

> Mam kolejny pomysl. Zeby zrobic z radiatora sanki,
> przejsciowke z 3,5 na 5,25 cala.

Pomysł również niegłupi, aczkolwiek... w moim przypadku również
niewykonalny. Nie mam takiej obudowy, żeby zmieścić 2 napędy CD i 6 dysków w
zatokach 5,25". Lepsze wentylatory.

> Akutalnie moje temperatury: CPU: 35 (czujnik pokazuje 30,
> ale trzeba dodac 5 stopni tak jak oprogramowanie MSI)
> System: 28 HDD: 32
> Dysk bez radiatorow mial kolo 40 stopni w chlodniejsze dni.

Masz mało rozbudowany zestaw, a dzięki temu chłodzik w obudowie. Jeżeli ja
wyłączę całą instalację "chłodniczą", to temp. w obudowie w ciągu kilku
minut wzrasta do prawie 50 stopni. Przyznasz, że w takich warunkach
radiatory same nic nie zdziałają. Trzeba też zadbać o dobrą wentylację, żeby
coś mogło to gorące powietrze wypompować i jednocześnie zassać chłodne.

> Mam nadzieje jednak widzisz roznice miedzy nachalnymi
> reklamami i spamami a moim postem?

Minimalną. Każdy post, którego autor czerpie z niego korzyści finansowe jest
dla mnie spamem.

Pozdrawiam,
Sniper