Re: Athlon 1700+ czy Celeron 2000?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 10:53:59 MET DST

> Za drogo. To ma być maszyna do pisania i przeglądarka do internetu, każda
> złotówka powyżej niezbędnego minimum będzie wyrzucona w błoto. Lepiej te
> pieniądze dołożyć do monitora, bo to jest zauważalna poprawa jakości, a
czy
> płyta jest na chwilowo modnym chipsecie nforce, czy na najprostszym
SiS-ie,
> to nie ma żadnego znaczenia w tym przypadku.

co do monitora to faktycznie lepiej nie oszczedzac :-)

a tak BTW jaki SIS pod AMD ma wszystko zintegrowane (rowniez grafike) - bo
za dobrze nie siedze w takich - chyba tylko SIS740 a z plyt na tym chipe to
jedynie widzialem w sklepach ECS z serii K7SOM+ - malutkie (gabarytowo)
plytki ale w sumie wybor zaden (bo np Asusa A7S266-VM nie zlokalizowalem
nigdzie) za to na VIA KM266 wybor juz jakis jest: Shuttle MK35N, ASRock
K7VM2, ECS z serii K7VMM

choc w sumie to nie wiem czy dobre jest rozwiaznie z wbudowana karta
graficzna do takiego duzego LCD - a moze lepiej kupic jakas tania plytke bez
grafiki (np ASRock K7VT2) i dodatkowo np Radeona 7000 (maja sam radiator) -
w tych 400zl (bo taki max wyzanczyles dla plyty) sie zmiescisz

pozdrawiam