Re: Epox 8KHA+ i nowy athlon - zadziala ?

Autor: Bojar (pibojar_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 22:18:41 MET DST

> Popatrz na www.benchmark.pl (taki jest adres, bo nie pamiętam:) Aha: a
czemu
> nie kupisz większego wiatraka (sprowadź sobie całą elektrownie wiatrową z
> Holandii:). Jak masz kompa wyciszonego to sobie kup cieńsze taśmy IDE (tj:
> nie takie 4cm tylko te żyły są spięte w małej odubowie-nie mlić z serial
> ATA!!!!) podobno to zwięsza wydajność chłodzenia. Looknij za tym na
> allegro.pl=>komputery=>akcesoria(?)=>kable
sorki ale nie tedy droga :) I tak uwazam ze Palmino 2000+ z wiatrakiem na
1800 obr
i 50 stopni to nic. Wolalbym jednak miec chlodniej, a inaczej niz poprzez
wymiane
procka lub watercooling chyba nie da rady.
Mam nadzieje, ze T-bred ruszy na mojej wiekowej juz plytce, bezproblemowo
Zobaczymy

--
Pozdrawiam
BojaR