Re: Moc czesci komputerowych

Autor: MK (mk_at_mpk.czest.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 07:01:15 MET DST

> Metoda oczywiście jak najbardziej skuteczna, ale skala w takich licznikach
> raczej nie jest na tyle dokładna, aby godzina pomiarowa podała nam
sensowny
> wynik :) Im dłuższy czas, tym dokładniejszy pomiar - proponuję minimum 10
> godzin.

tzn. jezeli mam przelicznik 374 obr/1 kWh i teraz przelicze ze 10 razy kolko
w liczniku obrocilo mi sie w 4 minuty to jak wyliczyc ile bierze pradu w
ciagu 24 h ??

z proporcji: 374obr/1kWh = 10obr/ ? <- szukana niewiadoma - to wyjdzie mi ze
0,02 kWh ??? - jak przeliczyc na 24 h

Dziekuje za wszelka odpowiedz
MK