Re: Athlon 1700+ czy Celeron 2000?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 20:29:02 MET DST

1. Celek 2000 wydziela okolo 53W ciepla a XP1700+ (0.13u) okolo 45W

2. wydajnosc (mimo ze nie najwazniejsza w Twoim przypadku - tak piszesz)
przemawia za AMD, cena rowniez

3. niestety piszesz ze nie da rady nic kombinowac a moznaby z napieciem te
nowe XP przy domyslnym taktowaniu dzialaja raczej bezproblemowo (raczej bo
na 100% nie moge udowodnic ze wszystkie) na obnizonym napieciu do 1.4V (a
nawet 1.3V) czyli spadek wydzielanego ciepla :-)

4. jak masz mozliwosc gdzies sprawdzic (odlsuchac) - zeby nie bylo ze
namowilem a Tobie nie pasuje - to zbadaj cooler GlacialTech Igloo Silent
Breeze - tutaj przykladowy test
http://www.digit-life.com/articles2/cooling-systems/socketa-coolers-massive-shootout-feb2k3-part4.html
przy procku XP1800+ (0.13u)

5. sa cichsze zasilacze "od nowosci" ANTEC z serii TruePower tylko cena
zwala z nog :-( no i moj SeaSonic SS-300FS active PFC od nowosci jest cichy
standard to 1100-1200rpm a najwiecej mialem 1380rpm tyle tylko ze nigdzie
tych zasilaczy nie kupisz w Polsce (nowych, nie po naprawach)

6. o ASRocka K7VM2 zapytaj Larus'a bo on robil test tego MoBo dla mojepc -
choc ja osobiscie jakbym mial kupowac cos zintegorwanego dla AMD to
pokusilbym sie na jakiegos mATX na nForce2

pozdrawiam