Re: bezposrednie polaczenie kablowe - problemy

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 08:53:28 MET DST

Użytkownik "rester" <rester_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
>
> Jestem szczesliwym posiadaczem 2 komputerow. Na jednym mam zainstalowanego
> WIN XP a na drugim WIN 95 (troche stary ten sprzet i to dlatego). Chcialem
> polaczyc obydwa komputery przez port drukarki (kupilem nawet kabelek ;) No
> zabieram sie do rzeczy - podpinam kabelek, na kompie z WIN 95 odpalam ten
> niby programik czy cos co sie zwie "BEZPOSREDNIE POLACZENIE KABLOWE"
> ustawiam tam sobie ze ma byc gosciem. Na WIN XP tworze sobie nowe
polaczenie
> (postepuje wedlug polecen kreatora!) i po calym procesie mam cos takiego w
> [...]

tak

Windows Commander (Ale zeby i on dzialal wymagane sta ustawiania portow LPT
(bo mam nadzieje ze w ten sposob chcesz to polaczyc) na EPP) i pozinej juz
musi dzialac.
Ale pomysl nad wydatkiem x2 30zl sieciowki + pare zlotych za kabel
"skrossowany" - bedzie dzialac duuuuuuuuzoo szybciej - o mozliwosciach juz
nie wspominajac ..

Slawek