bezposrednie polaczenie kablowe - problemy

Autor: rester (rester_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 20:36:55 MET DST

Czesc!

Jestem szczesliwym posiadaczem 2 komputerow. Na jednym mam zainstalowanego
WIN XP a na drugim WIN 95 (troche stary ten sprzet i to dlatego). Chcialem
polaczyc obydwa komputery przez port drukarki (kupilem nawet kabelek ;) No i
zabieram sie do rzeczy - podpinam kabelek, na kompie z WIN 95 odpalam ten
niby programik czy cos co sie zwie "BEZPOSREDNIE POLACZENIE KABLOWE"
ustawiam tam sobie ze ma byc gosciem. Na WIN XP tworze sobie nowe polaczenie
(postepuje wedlug polecen kreatora!) i po calym procesie mam cos takiego w
polaczeniach sieciowych jak "Polaczenia przychodzace". I teraz probuje sie
laczyc i NIC. Probowalem juz na rozne sposoby i nie wychodzi... Moze ma ktos
jakies pomysly?

z gory dzieki
pozdrawiam
rester