Re: Porażka z modyfikacją wentylacji

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 08:43:54 MET DST

> bo takie rzeczy wymagaja zaplanowania a nie roboty na zywiol
> - gdzie ten wentylator umieszczony dokladnie ?
> - zawsze w obudowie silniejszy musi byc wyciag niz nawiew !
> - ponczoszki jako filtr to dobra sprawa ale trzeba dobrze naciagnac -

najpierw musze kupić drugi wentyl.. tak wnioskując ze wszystkich waszych
wypowiedzi to zabawa z jednym wentylem mija się z sensem.. pompowałem
powietrze wentylem pod zasilaczem.. żeby nie zasysał gorącego powietrza
wychodzącego z zasiłki dorobiłem do zasilacza kartonowy rękaw odprowadzający
gorące powietrze trochę dalej

ale to wszystko było mało.. jednak musi być tak jak mówisz.. 2 wentyle, z
przodu pompuje z tyłu wyciąga.. ale wydaje mi się że aby w kompie panowało
deko większe ciśnienie to ten pompujący powiniem wtłaczać więcej niż potrafi
wyssać ten wyciągający no nie?

PZDR
Shaman