Re: Cichy wentylator na ATHLONA 1800@2200 w rozsadnej cenie

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 07:19:13 MET DST

Użytkownik "Michał Młynarczyk" <faq_at_telefon.gsm.pl> napisał w wiadomości
> BQB napisał/a...

> Jakość wykonania, bezawaryjność, renomę i zaufanie do producenta,
> wykorzystane technologie, równą jakość partii/egzemplarzy.

Uwazam, ze jest dobrze wykonany (luty sa w porzadku), mi i mojemu
znajomemu nie zdarzyla sie awaria, a wiatraczek nie raz juz sie
zatrzymal. Ja tam ufam. Jak mi pompka zaczela halasowac(czyt. zaczela
byc slyszalna), mail do producenta WC. Odpowiedz byla bardzo mila.
Powiedzial, ze mi przesle, a jak dostane, to ta uszkodzona mam wyslac.
Bardzo mnie to ucieszylo, zwlaszcza, ze gwarancja przez innych
producentow jest traktowana troche inaczej, czyli: wyslij nam pan to, my
sprawdzimy i wymienimy lub naprawimy w ciagu 14 dni lub moze i dluzej
jesli bedzie trzeba cos sprowadzic. Wykorzystane technologie - hmm a
jaka technologie wykorzystuje sie w radiatorach z wentylatorami? Odlew
radiatora, ktory w takich za np 50 zl jest pozal sie boze? W tych za 50
zl to nie ma rownosci.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,