Re: Wybor urzadzenia wielofunkcyjnego

Autor: simon.verhoeven (sverhoeven_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 21:22:35 MET DST

Hejo
>Moze ktos z grupowiczow mial podobny problem i podzieli sie swoimi uwagami.

uzywam w firmie hp LJ 3330: drukarka skaner fax i ksero w jednym
Jako ksero - doskonala rzecz, mozesz wlozyc do podajnika 10 kartek i po
kolei Ci je zeskanuje.
Jako fax bez zarzutu moze troche oporowo sie faxuje z jego konsoli ale za to
soft dolozony do urzadzenia do obslugi faksu jest na poziomie i nawet pani
Lidzia (0 (zero) pojecia o komputerach) sobie radzi z tym.
Jako drukarka laserowa dla malych grup roboczych - Oki, mam pod usb wpiętego
JetDirecta wiec po IP drukuje sie bez problemu,
Ale za to jako skan zachowuje sie skandalicznie! Skaner po prostu jest z
tego urzadzenia jak z kozi d... traba.
Wolne toprne wrrrr puszczasz skan i idziesz niemalze gotowac wode na
herbate, a toto mieli i mieli..
Moze gdyby directa nie bylo i skaner dzialalby pod usb (ver. 1.1 szkoda)
byloby lepiej. I nawet chyba bylo troszke lepiej bo przez chwile urzadzenie
pracowalo w singlu dla 1ego stanowiska.
Ale reasumujac uwazam ze warto wydac 3300 zl, 95% pokladanych zadan
urzadzenie wykonuje w 100% a te 5% kiszki to niestety skaner.
Takie to moje doswiadczenia z urzadzeniem wielofunkcyjnym. ;-)

zdrowko
sver