Bład wykryty przez Norton WinDoctor

Autor: puchy (puchy69_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 21:26:36 MET DST

Witam,

Proszę was o pomoc.
W trakcie sprawdzania kompa przez program Norton WinDoctor, natrafił na
problem, którego nie może naprawić.
Prawdopodobnie w szale czyszczenia wykasowałem o jeden plik za dużo.
Program raportuje błąd:
"C:\Program Files\Common
Files\InstallShield\Professional\RunTime\0701\Intel32\DotNetInstaller.exe"
cannot access a necessary file, "mscoree.dll."

Czy ten program DotNetInstaller.exe jest do czegoś potrzebny, a jeżeli nie
czy jest jakiś sposób pozbycia się go.
Jeżeli jest potrzebny, to jak ręcznie mogę naprawić problem (skąd ściągnąć
brakujący plik).

Z góry dziękuje za pomoc

Puchy