Re: Myszki bezprzewodowe ?

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 15:04:17 MET DST

> Takie male pytanie , czy sa bezprzewodowe mychy
> ktore po chwili bezczynnosci ( jak przejda w stan oszczedzania
energi-czuwania)
> powracaja do "pracy" po ruszeniu myszka , a nie jak wiekszosc
> na rynku ( nawet te drogie) dopiero po wcisnieciu klawisza ?

ja mam A4 Tech model RFSOP-35A bezprzewodowa i optyczna. jest w niej tak ze
po przejsciu we wstrzymanie wystarczy ja ruszyc i zaczyna dzialac.
problem jest takie ze trzeba ja ladowac co 4 dni choc jest to dosc dobrze
rozwiazane bo od USB (albo ladowarki Nokii) idzie kabelek ktory ja laduje
normalnie w trakcie jej pracy (trwa to srednio 3-4 godziny, jakos nigdy nie
liczylem)
myszka jest chyba dosc tania bo z klawiatura bezprzewodowa razem kosztuja
cos okolo 160zl. (wiec dla zwyklego uzytkownika jest to cena dosc przystepna
a jakosc nie jest najgorsz). Oczywiscie jezeli jestes grafikiem to chyba ci
sie ona nie nada ale moge sie mylic.