Myszki bezprzewodowe ?

Autor: Maxx (aneczka100_at_poczta.fm)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 14:48:55 MET DST

Witam

Takie male pytanie , czy sa bezprzewodowe mychy
ktore po chwili bezczynnosci ( jak przejda w stan oszczedzania energi-czuwania)
powracaja do "pracy" po ruszeniu myszka , a nie jak wiekszosc
na rynku ( nawet te drogie) dopiero po wcisnieciu klawisza ?

Pytam poniewaz nasuwa mi sie pytanie , jak taka myszka
np. podczas gry wylaczy sie poniewaz przez ta minute bedziemy
uzywac klawiatury , i nagle przyjdzie nam cos zrobic myszka
to nie bedzie mozna intuicyjnie ruszyc myszka i zrobic to co chcemy ,
tylko najpierw musimy wzbudzic ja klawiszem .
Teoretycznie mam wrazenie ze kicha straszna , ale moze sie myle ?
Jak to wyglada w praktyce ?

Logitech mx700 (chyba?) , wzbudza sie po ruszeniu myszka , ale jest
o te 100zl za drogie dla mnie , a reszta tylko po kliknieciu ....

Pozdrawiam
M.