Re: temperatura procesora - prosze o pomoc (pilne)

Autor: mboksz (mboksz_at_astercity.net)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 14:55:40 MET DST

> zresetuj bios i uruchom ponownie.
> i takie małe stwierdzenie Dlaczego ludzie przejmują się tak bardzo
> temperaturą przecież jeżeli jest 60 stopni to jest ok ja bym się dopiero
> martwił jakby doszła do 70-80 stopni. a tu mamy 40 i już panika.

jak? wystarczy wyjać baterie ? (bo teraz komputer od razu sam sie wylacza)
Wydawalo mi sie, ze 40 to nieduzo, ale dlaczego w takim razie wylaczyl mi
sie komputer ?
Do wiatraczka nie bylo zadnej instrukcji, wiec mialem watpliwosci czy
wlazylem jak nalezy. Po prostu uzylem pasty i zalozylem. Nic wiecej.