athlonxp

Autor: iKe (ike_at_o2.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 14:59:37 MET DST

Mam plyte epoxa na via KT400 i procesor AMD AthlonXP 1800+ ...

problem jest w tym, ze procesor wykrywany jest jako AMD AthlonXP 1115MHz
(czy cos kolo tego) przy starowaniu kompa.
no ale nie zawsze tak jest, czasami jak wejde do biosu (nic nie
przestawiajac tam) i wyjde, to jak komputer sie zrestartuje, to procesor
wykrywa jako AMD AthlonXP 1800+ (czyli dobrze), ale wtedy wszystko zaczyna
sie wieszac, w nieokreslonych odstepach czasu .. zmienialem juz wyszystkie
ramy, wyrzucilem caly sprzet z kompa, zostala tylko karta grafiki, tez sie
zacinalo, wymienilem karte grafiki na inna. nawet nowy zasilacz kupilem, bo
myslalem, ze to problemy z napieciem .. (teraz mam zasilacz 300W, chyba, ze
to jeszcze zamalo ?) .. systemy ktore sie zawieszaja, to wszystkie, winxp
winme, nt, linux rh, slackware... wszystko siada, poprostu obraz sie
zacina, myszka, komputer nie reaguje...

nie wiem co z tym zrobic.. co moze byc uszkodzone ? plyta glowna, czy
procesor ? a moze mocniejszy zasilacz kupic ? a moze tylko trzeba cos w
biosie ustawic ?...

pozdrawiam
iKe