Re: HELP! Laptop nie ma prawego ALT !!

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 13:28:33 MET DST

Użytkownik "Alexx" <hubert22_at_poczta.onet.pll> napisał
> Mam stary laptop z Win 3.11 (Toshiba t1900 satellite)
> I mam pewien problem - nie ma tam prawego ALTu przez co nie wiem jak
uzyskać
> polskie litery (ąćń)
> Czy ktos wie jak je uzyskac,
> lub co zrobic aby polskie znaki byly pod innym
> klawiszem (np lewy ALT)
Sproboj poszukac jakiejs innej kombinacji ....chyba dalo sie jakos inaczej
ale na 100% nie jestem pewien

Tymczasem mozesz uzyskac polskie literki w taki sposob:
~ + a = ą (zauważ ze jak raz probujesz wypisac tylde na ekran to ona sie nie
wypisuje dopiero po drugiej probie pojawia się (zazwyczaj pojawiaja sie dwie
ta pierwsza + druga) - i wlasnie jak sie nie pojawia to wtedy dajac jakas
literke np. a - tak mozesz uzyskac polska litere)

--
Pozdrowionka śle Cray