Zakłócenia w Soundmaxie na ASUS P4PE.

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 13:25:55 MET DST

Duzo czytałem recenzji płyty Asus P4PE, i w każdej chwalono karte
dźwiękową która jest na pokładzie. Taki sam układ jest w wielu innych
płytach i też nie spotkałem się z opiniami ze to słaba karta.

Niestety na moim ASUS P4PE z głośników co jakiś czas wydobywa się
charakterystyczne "pykanie". Raz pojawia się co pare minut, a czasem
jest to kilka razy na sekundę. Dość wkurzające to jest.

Drivery mam najnowsze, winda2k z SP3, DirectX 8.1.

W winampie cieżko posłuchać mp3, bo ten efekt pierdzenia z głośników
jest dobijający :(, w grach to samo, też słychać to zakłócenie.

Głośniki podłączone do innego kompa zachowują się normalnie, więc to
nie ich wina ...

Ktoś też tak ma ? A może ktoś sobie z tym poradził (nie kupując innej
karty :)) ?

pzdr,
Dentarg

--