Czym wylaczyc AUTOSCAN w Seagate Barr. 7200.7 120 GB ?

Autor: Latet (NOSPAM_latet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 12:25:28 MET DST

Witam,

Problem znany... nie bede opisywac.

Proboje to wylaczyc programem DTemp 1.00 RC8 (ma tak opcje),
i nawet dziala, ale tylko na chwile. Potem znow sie wlacza i halasuje.

W Barracudzie IV wylaczylem to kiedys na dobre programikiem SMSCAN.EXE,
ktory wciaz mam, ale boje sie go zastosowac dla nowego Baraka,
bo wyraznie pisze ze jest to program dla Baraka IV,
a bylo nie bylo jest to mieszanie w BIOS dysku (o ile sie to tak nazywa).

Czy ktos moze mi wskazac (lub podeslac) wersje SMSCAN.EXE
dla Seagate Barr. 7200.7 120 GB, lub jakies inne narzedzie,
ktore wylaczy upierdliwy autoscan NA DOBRE?

Dzieki!

Latet