Re: A co mi tam, sprobowalem...i kur***...

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 09:20:24 MET DST

Użytkownik "Marcin" <czajson_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Kolejny zagorzały zwolennik Pentiuma??
Jeśłi nie doczytałeś kupiłem Athlona 1700 XP 0,13...

> Procek z pewnością spox.
Zaczynam się do tego skłaniać, bo wszystkie błędy jak się dokładnie poszuka
mają związek z jednym plikiem ntfs.sys Tu prośba, jak ktoś ma XP Prof SP1 to
czy mógłby mi przesłać na maila ten plik, chciałbym porównać ten mój z
którymś z Was.

> Jak się kupuje płytę za najmniejsze pieniądze to
> wybacz, ale nie ma co narzekać na procesor.
Hmmm płyta działa rewelacyjnie i jestem miło zaskoczony, jak kiedyś kupiłem
AMD to mi się w Delphi wywalały błędy przy kompilacji, teraz kompiluje
normalnie, ba przy pełnym obciążeniu procek nie osiąga 45 stopni a co do
wydajności to w porównaniu z celkiem 1,7 (mimo, że taktowany na 1,4 coś tam)
wypada lepiej. Niestety z PIV nie ma co się równać, ale i nie te pieniądze

> Sam sobie jesteś winien. Są również tanie płyty na poziomie ale raczj
Jetway
> do nich nie należy. Kto Ci to wogóle doradził??
Facet z autoryzowanym salonie AMD.
Pozdrawiam