Re: A co mi tam, sprobowalem...i kur***...

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 08:30:33 MET DST

Użytkownik "motto" <motto77.nospam_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Zabawne, jest to co jest, z pewnością jeśli nie jest to wina AMD to możńa
> ustawić. Właśnie, jeśli to nie jest wina AMD...

Kolejny zagorzały zwolennik Pentiuma??
Jakże byś się zdziwił gdybyś zobaczył, że mój AMD bije w grach Pentium 4,
choć powinno być odwrotnie ;)
Procek z pewnością spox. Jak się kupuje płytę za najmniejsze pieniądze to
wybacz, ale nie ma co narzekać na procesor. Sam sobie jesteś winien. Są
również tanie płyty na poziomie ale raczj Jetway do nich nie należy. Kto Ci
to wogóle doradził??
pozdr
Marcin