Re: Pekniecie wewnetrznej czesci obudowy w monitorze Sony

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 18:57:34 MET DST

Użytkownik "Andrzej Lisowski" napisał:

> Okolo pol roku temu w lewym dolnym rogu wewnetrzej
> czesci obudowy monitora, tuz przy ekranie, pojawilo
> sie ok. 2 cm pekniecie obudowy.

Jakiś czas temu ktoś poruszał podobny wątek na grupie. Wynikało z niego, że
też pękła mu obudowa tuż przy kineskopie. Wspólnie ustaliliśmy chyba, że
problem był spowodowany jakimś naprężeniem, np. powstałym przez niewłaściwe
mocowanie kineskopu. W skrócie: ukryta wada fabryczna.

http://groups.google.pl/
Jak coś znajdziesz, drukuj żeby im pokazać i goń do serwisu. Z drugiej
strony: z własnego doświadczenia wiem, że Sony ma najgorszy serwis na
świecie. Od lat walczę z nimi z najgłupszymi problemami i skubańce zawsze
umywają rączki. Dla nich każdy problem wynika z winy klienta. A najlepiej
teraz zrobili z monitorami. Kolega kupił 3 tygodnie temu i na dzień dobry
coś mu wysiadało. Pojechał do serwisu, a tam: "Sorki, gwarancja europejska.
W Polsce nie uznajemy. Jeśli nie dostał Pan gwarancji od sprzedawcy, to
naszą musi Pan jechać do Berlina". Za naprawę w zwykłym elektroniku zabulił
prawie 300 zeta. Gratulacje dla Sony Poland!

Pozdrawiam,
Sniper