DVD Toshiba SD-M1212

Autor: bajus (bajus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 18:45:10 MET DST

Witam :)
Mam maly problem... otoz, w momencie otwierania tacki..
naped DVD Toshiba SD-M1212 zbuntowal sie, tacka wszla na 1/10
dlugosci i dalej juz nie.. (jakby cos mu przeskzadzalo)
wyciagnalem ja.. plytka wyszla.. po czym wlozylem inna, wsunela sie sama
tacka.. i przy wyjeciu od nowa.. :(

rozkrecilem, pobawilem sie w malego majsterkowicza.. i wyszlo na to
z obserwacji, ze cos sie trybiki nie ustawiaja w miejscu, tzn cos jakas ich
blokada poszla czy cos... a tak to reszta dziala.. bez tacki ladnie blokuje
odtwarza plyte

naped plytki czyta... tylko wtedy jak recznie sie ja wsadzi i wyjmie...

teraz pytanie, czy da sie to ustrojstwo naprawic? czy lepiej dac sobie
spokoj i kupic nowy naped? czy moze znacie jakies punkty gdzie
mozna to w rozsadnych cenach naprawic? ew jakiegos zapalenca?:)
troche szkoda by mi go bylo 'olewac' bo od 4 lat pracuje sobie
nieprzerwanie i nie mialem z nim zadnych problemow, tylko teraz to..

co radzicie ?
pozdrawiam

--
Bartosz 'Bajus' Poreda
Zlociutki P307 1.6 XS+ 3dr - p.m.s. edition, Plock/Warszawa