RAM ... czy cos mu dolega?

Autor: jarek r (mine_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 18:29:53 MET DST

Witam,

    Na plycie ATC-5200 mam wlozone dwie kosci 128MB PC100. Czasami dzieja
sie takie smieszne rzeczy ze system nie znajduje podczas bootowania jakiegos
pliku, albo wita mnie blue screenem, po restarcie wszystko jest OK. Czy
mozliwe jest ze spowodowane jest to wadliwym RAMem? Zauwazylem ze takie
rzeczy zaczely sie pojawiac dopiero pod dolozeniu jednej kosci [dopoki byla
jedna wszystko bylo OK]. Co dziwne dzieje sie to tylko w sytemach MS, w
Linuxie zadnych problemow.

--
jarek r